• Smilšu iela 1,
  • Rīga, LV-1919,
  • tālr. 22306116,
  • fakss 67357841,
  • e-pasts cfla@cfla.gov.lv,
  • www.cfla.gov.lv

Iepirkumi projekta ietvaros

Kādā veidā nodrošināma Granta līgumā un Sadarbības līgumā iestrādāto papildu nosacījumu izpilde tiem iepirkumiem, kuriem saskaņā ar LR normatīvajiem aktiem var nepiemērot iepirkuma procedūras?

Ja iepirkumu līgumcenas nesasniedz sadarbības līguma 7.1.2.1. apakšpunktā minētajā iepirkumu regulējošajā normatīvajā aktā noteiktos sliekšņus, kad preču vai pakalpojumu iegādei ir veicams iepirkums vai piemērojama līguma slēgšanas tiesību piešķiršanas procedūra, saņēmēja pienākums ir iepirkuma un līgumslēgšanas procesā nodrošināt atklātumu, brīvu konkurenci starp potenciālajiem piegādātājiem un optimālu Finanšu instrumenta līdzekļu izmantošanu (skat. Sadarbības līguma 7.1.2.2. vai 7.1.2.3. apakšpunktu).

Sadarbības līgumā netiek atrunāta konkrēta kārtība „mazo iepirkumu” veikšanai, lai dotu iespēju saņēmējam pašam izvēlēties, kādas darbības veikt, lai nodrošinātu noteikto principu ievērošanu. To var nodrošināt, piemēram, nosūtot cenu pieprasījumus vairākiem uzņēmumiem vai izsludinot iepirkumu laikrakstā vai mājas lapā. No saņemtajiem piedāvājumiem saņēmējs izvēlas ekonomiski izdevīgāko un noslēdz līgumu ar attiecīgo piegādātāju vai līgumus ar vairākiem piegādātājiem (ja iepirkuma priekšmets sadalīts daļās (lotēs), paredzot iespēju par katru daļu slēgt atsevišķu līgumu).

Papildus vēlamies norādīt, ka nosacījumi par „mazo iepirkumu” gadījumā piemērojamiem principiem iekļauti sadarbības līgumā, lai izpildītu donorvalstu izvirzītās prasības un tādējādi nodrošinātu konkrētu Latvijas puses saistību izpildi, ko tā uzņēmusies, parakstot Granta līgumu. Tādēļ būtiski saglabāt visus dokumentus, kas pierāda veikto iepirkumu atbilstību sadarbības līgumā noteiktajām prasībām un principiem. Tāpat vēlamies uzsvērt, ka minētie dokumenti pierāda projekta ietvaros veikto izmaksu atbilstību un sadarbības līguma 4.4.2.punkts paredz to kopiju iesniegšanu kopā ar projekta starpposma pārskatu.

Kādas prasības piemērojamas pakalpojumu, kas paredzēti darbinieku komandējumu organizēšanai, iepirkumam?

Informācija par iepirkumiem, kuri saistīti ar valsts vai pašvaldību iestāžu darbinieku komandējumiem, pieejama Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā (skat. Skaidrojums par iepirkumiem, kuri saistīti ar valsts vai pašvaldību iestāžu darbinieku komandējumiem, 09/06/2006).

 

pēdējo reizi aktualizēts: 12.01.2012.
KLIENTU APKALPOŠANAS CENTRS
Meistaru iela 10, Rīga
Tālrunis: (+371) 66939777
E-pasts: info@cfla.gov.lv
KORESPONDENCES
ADRESE
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra,
Smilšu iela 1,
Rīga (Vecrīga),
LV-1919

E-pasts oficiālai sarakstei pasts@cfla.gov.lv
  • P
  • O
  • T
  • C
  • P
  • S
  • Sv
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
uzliec masku
#atkrāpies!
Krāpšanas apkarošana
esfondi.lv
Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes. Piekrītot sīkdatņu izmantošanai, tiks nodrošināta tīmekļa vietnes optimāla darbība. Turpinot vietnes apskati Jūs piekrītat, ka izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes. Lasīt vairāk
Piekrītu